Menu Sluiten

Online aankopen retourneren

 
In jouw pakketje zit een bedank briefje, op de achterkant kan u alle gegevens invullen die wij nodig hebben om jouw geld te kunnen terug storten. Indien het bedank briefje ontbreekt, dan kan u uw gegevens vermelden op de factuur. Vergeet de factuur dan zeker niet mee op te sturen met u retour. Zonder deze gegevens kunnen wij wij geen geld terug storten. Wanneer u alle gegevens hebt doorgegeven storten wij het geld terug binnen de 14dagen. De retour kosten zijn steeds voor eigen rekening, wanneer u het item in perfecte staat hebt ontvangen. Wanneer dit niet het geval is gelieve ons meteen te contacteren na het aankrijgen van uw zending, dit binnen de 12uur. Indien u ons contacteert omdat een item niet in correcte staat is vergeet dan niet een foto toe te voegen aan uw mail. Wanneer u uw retour opstuurt, bewaar dan altijd u Track & Trace bonnetje totdat u retour verwerkt is.
 

Wat gebeurt er nadat u uw pakje hebt terug gestuurd naar ons?

 
Uw pakje komt bij ons aan. Wij proberen alle pakjes te verwerken binnen de 7 werkdagen. U krijgt hier een automatische e-mail van indien u pakket goed is ontvangen en verwerkt. Daarna hebben wij 14 dagen de tijd om u geld terug te storten. Staat het geld na 14 dagen nog niet op uw rekening? Gelieve ons dan zo snel mogelijk te contacteren via het nummer +32 471 24 54 07.

Retouradres:

Burggravestraat 37,

9140 Elversele

België

Hebt u verdere vragen?

Aarzel dan niet om ons te contacteren! Wij staan steeds paraat voor u!
 
+32 471 24 54 07
info@bloom2me.be
 
Liefs Bloom2me team